Serviciile oferite de compania noastră (denumită în continuare „Bio Save Adriatic”), inclusiv cele furnizate prin intermediul unui contract, presupun că ne veți pune la dispoziție o serie de informații despre dumneavoastră – date personale. Vă mulțumim că ne acordați această încredere și vă oferim, în prezentul document, o descriere detaliată a informațiilor pe care le colectăm și de ce, precum și a drepturilor dumneavoastră, respectiv a obligațiilor noastre ce reies din colectarea și utilizarea acestor date.

Nota de informare (denumită și Politică de confidențialitate) vă va arăta și cum avem grijă de datele dumneavoastră atunci când vizitați site-ul nostru (indiferent de unde îl folosiți), în completarea modalităților legale de protecție.

  1.  Introducere

  2. Datele pe care le colectăm

  3. Cum colectăm datele personale

  4. Cum folosim datele personale

  5. Divulgarea datelor personale

  6. Transferuri internaționale

  7. Securitatea datelor

  8. Stocarea datelor

  9. Drepturile dumneavoastră

  10. Actualizări ale acestei politici 

1. Introducere

Scopul acestei note de informare

Această Notă de informare (denumită în continuare ”Notă”) are scopul de a vă informa despre modul în care Bio Save Adriatic și Qualified-Test.ro și BioSave.ro (la care vom putea face referire și prin ”noi”, ”Organizația” sau ”Compania”) colectează și prelucrează datele personale pe care ni le furnizați, incluzând orice fel de date pe care ni le veți da atunci când, de exemplu, solicați detalii despre serviciile noastre prin formularul din site.

Această Notă se aplică pe Qualified-Test.ro și BioSave.ro dar și pe orice alt domeniu sau subdomeniu asociat din mediul on-line care aparține Companiei (denumite în mod colectiv ”Site”), precum și toate profilele/paginile de media asociate brandului nostru, incluzând, dar fără a se limita la Facebook, Instagram, Youtube, acestea urmând să fie denumite colectiv ”Platformă”). 

Iată ce profile administrăm:

Profil

Adresă (nume utilizator sau nume cont)

Website

Qualified-Test.ro.ro, BioSave.ro

Facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=100088152624165

LinkedIn

https://www.linkedin.com/company/bio-save-group/mycompany/

Instagram

https://www.instagram.com/biosavegroup/

YouTube

https://www.youtube.com/@biosavegroup823

 Compania noastră oferă servicii exclusiv persoanelor majore, care accesează site-urile noastre în nume propriu sau în numele unor persoane juridice pe care le reprezintă în mod legal. Serviciile noastre nu sunt destinate persoanelor sub 18 ani, nu colectăm și nu ne dorim să colectăm în mod conștient date referitoare la minori. Pentru acest lucru depunem toate diligențele necesare pentru a verifica, în mod rezonabil, că persoana care ne furnizează datele nu este un copil, conform termenilor definiți mai jos – răspunderea pentru orice fel de informație care ne este furnizată cu eludarea acestor dispoziții fiind în totalitate a persoanei care ne transmite aceste date sau a tutorelui în cazul minorilor.

Vă rugăm să citiți cu atenție această Notă. Ea completează termenii și condițiile de utilizare și constituie un element esențial în informarea oricărui vizitator ori client al Companiei noastre. 

Cine suntem?

Găsiți mai jos și datele noastre de identificare:

Denumire

S.C. Bio Save Adriatic S.R.L.

Sediul social

Piața Națiunilor Unite nr. 3-5, bloc B2, scara 1, etaj 5, apartament 28, sector 4, București

Număr registrul comerțului

J40/2819/2023

Cod unic identificare

47635263

E-mail

info@biosave.ro

Nu avem obligația de a desemna un ofițer de protecție a datelor personale, astfel încât orice întrebare cu privire la utilizarea datelor dumneavoastră personale trebuie adresată folosind datele de contact de mai sus.

În măsură în care aveți nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru dumneavoastră, ne puteți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.

Potrivit legislației, în relația cu dumneavoastră suntem un operator de date cu caracter personal. În această calitate, ne revin și o serie de obligații, printre care cea de a vă informa cu privire la datele pe care le prelucrăm, modalitatea în care o facem, ce drepturi aveți și cum vă puteți exercita aceste drepturi. 

Despre dumneavoastră

În contextul datelor personale, suneți denumit potrivit legislației în vigoare „persoană vizată”, respectiv o persoană fizică identificată sau identificabilă,  beneficiară a serviciilor Companiei noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră. 

Date colectate de terțe platforme

Nota de informare prezentă nu este aplicabilă terțelor platforme (de ex: Facebook, Instagram, YouTube etc.). Fiecare dintre acestea operează cu propria politică de confidențialitate și propriile reguli de colectare, prelucrare și stocare a datelor. Nu utilizăm modalități de autentificare de tip social SignIn, de aceea vă recomandăm să consultați politicile fiecărui site în parte înainte de a furniza date personale. 

Plângeri

Atunci când considerați că este o problemă cu prelucrarea datelor personale sau doriți să vă exercitați drepturile expuse în secțiunea „Drepturi”, vă rugăm să ne contactați în scris la datele de contact de mai sus – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea dumneavoastră în cel mai scurt timp, pe cale amiabilă.

De asemenea, puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru România, datele de contact sunt următoarele:

Nume

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon:

+40.318.059.211 sau +40.318.059.212

E-mail

anspdcp@dataprotection.ro

 

2.  Datele pe care le colectăm

Datele personale sau informațiile personale înseamnă orice fel de informație despre o persoană care poate ajuta la identificarea acelei persoane. Aici nu includem și acele date unde identitatea a fost eliminată (datele anonimizate).

În funcție de serviciile sau funcționalitățile de care doriți să beneficiați pe site-ul noastru, va trebui să colectăm, folosim, stocăm sau să transferăm anumite date personale, care, în general, vor fi după caz următoarele, grupate pe categorii:

 

Categoria

Date incluse

Date de identificare

nume, prenume, numele de utilizator (username) sau un identificator similar, data nașterii, genul, limba în care doriți să interacționați cu noi, țara etc.

Date de contact

adresa de facturare, adresa de e-mail, numărul de telefon

Date de utilizare

Informații despre cum utilizați site-ul nostru și serviciile

Date de marketing & comunicare

Preferințele de a primi materiale de marketing din partea noastră și din partea terțelor noastre părți și metodele preferate de comunicare

 NU colectăm niciun fel de Categorii Speciale de Date Personale despre dumneavoastră (asta include detalii despre originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice pentru identificare unică, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea dumneavoastră sexuală). De asemenea, nu colectăm informații despre condamnări penale și infracțiuni. 

Aspecte privind nefurnizarea datelor

Atunci când vă rugăm să completați datele personale pentru a vă oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale site-ului, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece acestea sunt informații de care avem nevoie pentru a vă putea furniza serviciul sau pentru a vă oferi acces la funcționalitatea respectivă.

Vă rugăm să rețineți că, dacă decideți să nu ne furnizați aceste informații, este posibil să nu puteți finaliza înregistrarea ca utilizator sau să nu puteți beneficia de aceste servicii. Într-un asemenea caz, accesul la respectivul serviciu sau informație ar putea fi limitată, însă vom afișa întotdeauna o notificare într-o astfel de situație.

3. Cum colectăm datele personale

Datele dumneavoastră personale provin în general de la dumneavoastră, prin interacțiune directă, dar vor exista situații în care vom obține date în mod indirect (cum ar fi de la terțe persoane, instituții etc.) sau cu ajutorul tehnologiei.

Astfel, folosim diferite metode pentru a colecta date despre și de la dumneavoastră, precum:

Sursa

Datele

Interacțiune directă

Ne veți putea furniza în mod direct date despre dumneavoastră (precum Datele de identificare și Datele de contact) prin completarea câmpurilor existente pe site sau prin poștă, email, telefon sau altă metodă pe care v-o punem la dispoziție. Aici sunt incluse datele personale pe care ni le furnizați atunci când:

  • doriți să cumpărați/beneficiați de unul dintre serviciile noastre;
  • completați un chestionar etc.;
  • ne dați un feedback sau completați un formular de contact etc.

Tehnologii automate sau interacțiuni

Pe măsură ce utilizați site-ul nostru, vom putea să colectăm în mod automat Date tehnice despre echipamentul pe care îl folosiți, modul în care navighați și diferite tipare. Vom colecta aceste informații prin utilizarea cookie-urilor, loguri de server și alte tehnologii similare. Vă rugăm să citiți politica noastră de cookies pentru detalii suplimentare [link to the page generated automatically by cookiebot or another plugin / extension / application for cookie control].

Terțe părți sau informații disponibile public

Vom putea să primim date personale care vă privesc din diferite terțe părți (sau surse publice), cum ar fi datele tehnice de la următoarele terțe părți:

  •  Furnizori de analitice (precum Google Analytics);
  • Furnizori de informații privind căutările (precum Google Search Console);

 Spre exemplu, vom primi date personale despre dumneavoastră atunci când:

  • ne trimiteți un mesaj privat prin intermediul rețelelor sociale;
  • ne trimiteți un e-mail;
  • lasați un comentariu pe rețelele sociale ale Qualified-Test.ro sau BioSave.ro;
  • ne dați tag în postări / poze pe rețelele sociale;
  • distribuiți conținutul nostru etc. 

4. Cum folosim datele personale 

În general, vom folosi informațiile pe care le primim despre dumneavoastră, fie direct, fie indirect, în următoarele scopuri:

  • în vederea încheierii sau executării unui contract dintre dumneavoastră și noi;
  • pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări;
  • în scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul dumneavoastră prealabil;
  • pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
  • pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
  • pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
  • pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
  • pentru a ne conforma legislației;
  • pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
  • pentru a vă verifica identitatea (de exemplu, atunci când reveniți pe site și sunteți deja conectat);
  • pentru a personaliza experiența pe site-ul nostru;
  • pentru a îmbunătăți designul și fuincționalitățile site-ului;
  • pentru a vă informa despre produse, servicii sau oferte promoționale care v-ar putea interesa dacă ați ales să primiți aceste tipuri de comunicări.
  • pentru a vă permite să împărtășiți conținutul de pe site cu alții, folosind medii sociale (Facebook, Instagram, Whastapp, SMS sau alte aplicații asemănătoare) sau e-mail;
  • pentru realizarea de studii de piață;
  • pentru a vă oferi detalii sau acces la un serviciu pe care ni-l solicitați;
  • pentru a ne ocupa de orice solicitare/plângere/reclamație sau sugestie pe care ne-o transmiteți.

În ansamblu, tipurile de acțiuni de mai sus se vor regăsi în una dintre categoriile următoare:

  1. începerea sau derularea unei relații contractuale cu dumneavoastră;
  2. interes legitim (al Companiei sau al unei terțe persoane) atunci când sunt și în interesul dumneavoastră și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale nu sunt afectate;
  3. conformarea cu obligațiile legale sau statutare.

Prelucrarea datelor dumneavoastră personale se va face cu informare prealabilă și consimțământ obținut în mod expres.

Scopurile pentru care colectăm datele personale

Veți regăsi mai jos modurile în care este posibil să folosim datele personale, precum și baza legală în care o facem. De asemenea, acolo une este cazul am identificat interesele noastre legitime.Dacă doriți mai multe detalii despre temeiurile legale în baza cărora colectăăm, prelucrăm sau stocăm date cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați în scris.

 

Scop

Date personale

Informații suplimentare

Accesul la materiale

Date de Identificare
Date de Contact

Vom folosi datele tale personale pentru a vă oferi acces la documente relevante sau necesare derulării relației noastre contractuale.

Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl încheiați cu noi

Date de Identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare

Pentru operațiunile descrise aici, vom folosi datele dumneavoastră personale ca să:

·          vă contactăm în legătură cu actualizările sau comunicările informative privind funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv trimiterea de sondaje privind calitatea produselor sau serviciilor furnizate.

·          gestionăm plățile pentru serviciile achiziționate, indiferent de mijlocul de plată utilizat.

·          pentru facturare – să vă punem la dispoziție în format electronic/fizic facturile și chitanțele aferente tranzacțiilor efectuate.

·          pentru oferirea altor servicii ce vor fi implementate.

Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport

Date de Identificare
Date de Contact
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare

Prelucrăm numai datele personale strict necesare pentru a vă gestiona sau rezolva solicitarea sau cererea.

Pentru a gestiona relație pe care o avem cu dvs., care include:
(a) să vă notificăm despre schimbarea termenilor & condițiilor și a politicilor de prelucrare;
(b) să vă rugăm să ne lasați un review sau să participați la un sondaj.

Date de Identificare
Date de Contact
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare

Vom prelucra datele dumneavoastră pentru a avea constant datele actuale și să înțelegem cum folosesc utilizatorii serviciile noastre sau cum le-am putea îmbunătăți.

Marketing

Date de Identificare
Date de Contact
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare

Vom prelucra datele tale personale în acest scop în principal în următoarele cazuri:

·          dacă vă abonați la newsletter, vă vom prelucra datele personale pentru a gestiona preferințele dvs. de comunicare, inclusiv trimiterea de informații personalizate despre serviciile noastre prin diverse mijloace (cum ar fi prin e-mail sau SMS). Vă vom putea dezabona de la newsletter, gratuit, în orice moment în secțiunea “Newsletter” a Site-ului, precum și prin instrucțiunile furnizate în fiecare newsletter.

Îmbunătățirea serviciilor

Date de Identificare
Date de Contact
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Date Tehnice

Dacă accesați site-ul nostru, vă informăm că vom prelucra datele dvs. de navigare în scopuri analitice și statistice, adică pentru înțelegerea modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru și astfel să îi putem aduce îmbunătățiri.
De asemenea, uneori realizăm acțiuni și sondaje de calitate care vizează cunoașterea gradului de satisfacție al clienților și utilizatorilor noștri și detectarea ariilor în care ne putem îmbunătăți produsele și serviciile oferite.

Folosirea datelor de analiză pentru a îmbunătăți Site-ul și a dezvolta experiența de utilizator pe Site

Date Tehnice
Date de Utilizare

Aceste date ne sunt necesare pentru a înțelege categoriile de clienți pentru produsele și serviciile noastre, pentru a menține platformele cu conținut actualizat și de interes, pentru a dezvolta noi produse, pentru a ne crește afacerea și să ne adaptăm strategia de marketing.

 Marketing din partea terților

Ca regulă generală, nu transmitem datele dumneavoastră personale în scop de marketing către terțe persoane. În cazul puțin probabil în care o vom face, vă vom cere în mod expres consimțământul.

Dezabonare (opt-out)

Ne puteți cere nouă sau terțelor persoane să nu vă mai trimitem mesaje de marketing în orice moment prin link-ul de dezabonare pe care îl veți găsi în respectivul e-mail sau dacă ne contactați.

Atunci când vă dezabonați de la mesajele de marketing, această dezabonare nu se va aplica și la datele personale pe care ni le-ați furnizat cu ocazia achiziției unui serviciu.

Cookies

Puteți configura browserul dumneavoastră să refuze o parte sau toate cookie-urile de pe site-ul nostru, cu excepția celor strict funcționale, fără de care Site-ul nu s-ar putea afișa corecta. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, vă rugăm să citiți Politica de cookies- Link here. 

Schimbarea scopului

Vom folosi datele dumneavoastră personale doar pentru scopurile pentru care am colectat aceste date, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că avem nevoie să le folosim pentru un alt motiv și că acel motiv este compatibil cu scopul original. Ori de câte ori se va modifica scopul colectării, prezenta politică va fi actualizată și vă vom notifica pe site și/sau pe email în cazul în care ați optat să primiți newsletterele noastre.

Temeiurile pentru prelucrarea datelor dumneavoastră vor fi, în general, următoarele:

  • V-ați dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Vă puteți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail info@biosave.ro.
  • Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dumneavoastră și noi
  • Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți 

5. Divulgarea datelor tale personale

E posibil să vă transferăm datele dumneavoastră personale către persoanele de mai jos pentru scopurile menționate mai sus.

Putem dezvălui datele dumneavoastră, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți.

Spre exemplu, datele dumneavoastră personale sunt trimise automat către furnizorul de e-mailuri prin intermediul căruia comunicăm cu dumneavoastră prin newslettere.

Am putea furniza datele dumneavoastră către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, agenții media, agenții de publicitate, servicii de contabilitate și resurse umane, furnizori de soluții integrate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt atent selectați și, la rândul lor, au obligativitatea prelucrării datelor cu caracter personal doar în scopurile pe care noi le indicăm.

Atunci când ni se solicită în mod expres și în limitele prevederilor legale, vom putea furniza informațiile dumneavoastră cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului.

Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele dumneavoastră nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul dumneavoastră explicit sau alt temei legal.

Accesul altor persoane la datele tale personale

În anumite cazuri, și alte terțe persoane vor avea acces la datele personale, precum:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • LinkedIn;

6. Transferuri internaționale

În acest moment nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau o parte dintre acestea către alte companii, organizații sau persoane din state terțe sau către organizații internaționale.

Dacă va fi necesar să transferăm datele dumneavoastră către vreuna dintre destinațiile de mai sus, vă vom transmite în prealabil o nouă notă de informare cu privire la aceasta.

Transferul de date cu caracter personal către un stat terț poate avea loc numai dacă statul către care se intenționează transferul asigură un nivel de protecție adecvat.

Transferul de date către un stat a cărui legislație nu prevede un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulament General de Protecție a Datelor este posibil numai dacă există garanții suficiente cu privire la protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte încheiate cu furnizorii/prestatori de servicii către care se va realiza transferul datelor tale personale.

Unii dintre furnizorii noștri de prestări servicii e posibil să fie localizați în afara Spațiului Economic European (SEE), astfel încât procesarea din partea lor a datelor dumneavoastră personale va implica un transfer de date în afara SEE.

De fiecare dată când vom transfera datele tale personale în afara SEE, ne vom asigura că există un nivel de protecția similar prin unul din următoarele mecanisme de salvgardare:

  • vom transfera datele dumneavoastră personale către țări unde s-a demonstrat de către Comisia Europeană că furnizează un nivel adecvat de siguranță pentru datele personale. Pentru mai multe detalii, click aici.
  • când apelăm la anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate și aprobate de Comisia Europeană care oferă datelor personale aceeași protecție pe care o au în Europa. Pentru mai multe detalii, click aici.
  • Când apelăm la furnizori din SUA, vom putea transfera datele dacă aceștia oferă condiții similare de protecție pentru datele partajate între UE și SUA. Pentru mai multe detalii, click aici.

Vă rugăm să ne contactați prin email dacă doriți mai multe informații despre mecanismul specific folosit de noi atunci când transferăm datele dumneavoastră personale în afara SEE. 

7. Securitatea datelor

Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Politici dedicateAdoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.

Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această Notă.

Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie prin contract, fie legale).

Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite. Totuși, niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură și de neatins.

Asigurarea exactității datelor dumneavoastră. Câteodată este posibil să vă cerem să confirmați exactitatea sau actualitatea datelor dumneavoastră pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.

Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseudonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințați, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente/breșe de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal în cel mai scurt timp posibil.

8. Stocarea datelor 

Oricare sunt datele colectate, le vom păstra doar atât timp cât este necesar pentru a ne îndeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare. 

Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, luăm în considerare valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor tale personale, scopurile pentru care prelucrăm datele tale personale și dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

Prin lege trebuie să păstrăm informații de bază despre clienții și partenerii contractuali (inclusiv date de contact, identitate, date financiare și de tranzacționare) timp de 5 ani după ce aceștia nu mai sunt clienți în scopuri fiscale.

În anumite circumstanțe, putem anonimiza datele dumneavoastră personale (astfel încât acestea nu mai pot fi asociate cu dumneavoastră) în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică, caz în care putem folosi aceste informații pe o perioadă nelimitată fără a te anunța în prealabil.

Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

9. Drepturile dumneavoastră 

Conform legislației în vigoare, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de retragere a consimțământului – atunci când prelucrarea s-a bazat pe consimțământul dumneavoastră și nu există un alt temei de prelucrare. Retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea ce a avut loc până la acel moment.
  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră – care se realizează prin această Notă de informare.
  • Dreptul de acces asupra datelor – aveți dreptul să primiți o copie a datelor pe care le prelucrăm despre dumneavoastră.
  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete – ai dreptul să ne solicitați să modificăm/completăm datele pe care le prelucrăm despre dumneavoastră atunci când considerați că trebuie să facem acest lucru.
  • Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”) – acest drept vă permite să ne solicitați ca, în anumite circumstanțe, când nu mai avem niciun alt temei pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, să vă ștergem datele și să nu le mai prelucrăm pe viitor.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării – atunci când prelucrăm datele dumneavoastră pentru a îndeplini sarcinile noastre de interes public sau interesele noastre legitime (sau cele ale unei terțe părți) și există ceva despre situația dumneavoastră particulară, ceea vă face să vreți să obiectați asupra prelucrării.
  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dumneavoastră către alt operator – atunci când datele dumneavoastră sunt într-un format care ne permite transferul către un alt operator într-un format automatizat, ușor accesibil și care poate fi citit de o mașină.
  • Dreptul de a te opune prelucrării datelor – atunci când prelucrăm datele dumneavoastră pentru a ne îndeplini un interes public sau urmărim interesele noastre legitime sau ale unei terțe persoane.
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
  • Dreptul de a te adresa justiției
  • Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere, ale cărei date de contact le găsiți mai jos:

Nume

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon:

+40.318.059.211 sau +40.318.059.212

E-mail

anspdcp@dataprotection.ro

Vă rugăm să rețineți că:

  •  Vă puteți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
  • Dacă vreți să vă exercitați drepturile, o puteți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: info@biosave.ro.
  • Termenul de răspuns: Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile calendaristice. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
  • Ce am putea avea nevoie de la dumneavoastră. Ca să putem să vă răspundem cererilor prin care vă exercitați drepturile, este posibil să avem nevoie de informații suplimentare de la dumneavoastră pentru a putea să vă confirmăm identitatea. Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dumneavoastră nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
  • Taxă. Nu va trebui să achitați vreo taxă pentru exercitarea dreptului de acces la date (sau orice alt drept). Cu toate acestea, e posibil să fii nevoit să plătiți o anumită taxă rezonabilă dacă cererea dumneavoastră este nefondată, excesivă sau repetitivă. Alternativ, vom putea refuza să dăm curs solicitării dumneavoastră în aceste circumstanțe. 

10.  Actualizări ale acestei politic

Este posibil să actualizăm ocazional această Notă și vă vom notifica prin intermediul Site-ului sau prin e-mail despre cea mai recentă versiune. Toate actualizările și modificările prezentei Note sunt valabile imediat după notificare sau la data expresă menționată în informarea privind actualizarea. Chiar dacă nu primiți o notificare, vă încurajăm să accesați și să citiți periodic această Notă pentru a fi la curent cu ultimele versiuni. 

Ultima actualizarea a acestui document a fost efectuată în data de: 1 martie 2023.

.